Eind van mijn reis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tjerry Alsemgeest - WaarBenJij.nu Eind van mijn reis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tjerry Alsemgeest - WaarBenJij.nu

Eind van mijn reis

Door: tjerryalsemgeest

Blijf op de hoogte en volg Tjerry

24 Augustus 2011 | Australië, Sydney

Lieve lezers,

Dit is dan mijn allerlaatste verslag die ik schrijf in Australie. Ik heb natuurlijk nog niet alles opgeschreven. Ik ben in Canberra gebleven. We zijn daarna naar St. Georges Bay gegaan vlakbij Nowra, waar familie van Marloes woont (Gary en Rene). Daarna met de trein naar Katoomba in de Blue Mountains om daar 2 nachtjes te overnachten. Een lift van een Ierse jongen gehad die ons in Manly afzette, waar de dochter van Gary en Rene woont. Na de grote Aussie Rules wedstrijd op zondag zijn we naar onze laatste bestemming in Marrickville gegaan waar we vanuit daar Sydney hebben ontdekt! En nu zijn we alweer aan het inpakken..

Wat is de tijd toch snel gegaan. Ik heb het idee dat ik een zomer heb gehad met heel veel verschillende dingen en ik besef niet eens dat dat allemaal in hetzelfde land is geweest. Ik kan echt zeggen dat ik het alleen maar leuk heb gehad. Ik ben bijna geen problemen tegengekomen en anders waren ze snel opgelost. Ik kan niet wachten om jullie allemaal de foto's te laten zien en de verhalen te vertellen. Mijn kabeltje van mijn camera is kwijtgeraakt dus vandaar dat ik geen foto's meer had geupload.

Want ik nou wel kan zeggen: Australia is ge wel dig! Ik raad iedereen aan om naar dit land met zoveel veelzijdigheid te gaan en te genieten van de no worries-stijl van de Aussies!

Hoop jullie snel te zien in Nederland. Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn ouders donderdag om 8 uur 's ochtends in Dusseldorf weer mag knuffelen!

Liefs, Tjerry

  • 24 Augustus 2011 - 13:28

    Je Zusje:

    UHUM niet blij om mij weer te knuffelen?

  • 24 Augustus 2011 - 18:18

    Rob En Anneke:

    Hallo Tjerry Helaas als je dit leest zit jpuw reis er al weer op Maar ik denk dat je het fantastisch heb gehad. Volgende week gaan wij met vakantie en als wij terugkomen gaan wij met het hele gezin weer weg Dus het zal wel Oktober worden eer dat wij jou spreken. Maar wat in het vat zit verzuurt niet. Goede thuisreis en hartelijke groetjes van Rob en Anneke.

  • 30 Augustus 2011 - 11:47

    Marie-Jose Thijssen:

    Hoi Tjerry,
    Wat een mooie en gezellige verhalen. Van Marjo had ik de link gehad. Ik heb ze heerlijk even zitten lezen.
    Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Mijn wens is om ook eens naar Australie te gaan. Wie weet.
    Een vriendin van mij woont voor 2 jaar in Tanzania. Zij schrijft ook geregeld verhalen over daar. Het is zo leuk om verhalen uit andere culturen te lezen. Wij gaan daar volgend jaar heen in april.
    Welkom thuis en heb je nog een gezellige bruiloft gehad van Olaf?
    Lieve groetjes Marie-Jose

  • 31 Augustus 2011 - 13:09

    Marcus:

    Ik heb echt moeten lachen om de reactie van Nikki. Maar ondertussen genoten van je reisverslagen, je ben op het moment weer thuis, maar ik heb de PC de afgelopen twee weken niet in gebruik gehad wegens andere bezigheden. Vandaar geen reacties meer van mijn kant. Hartelijk gegroet en tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under

2 maanden backpacken in Australië na mijn diploma

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Eind van mijn reis

15 Augustus 2011

Australia en zijn contrasten

08 Augustus 2011

De tijd vliegt

22 Juli 2011

Trip inland

18 Juli 2011

Genieten!
Tjerry

Actief sinds 17 April 2011
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 33070

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 03 Juli 2014

Kaapstad

01 Juli 2011 - 25 Augustus 2011

Down Under

Landen bezocht: