Voorbereidingen - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Tjerry Alsemgeest - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Tjerry Alsemgeest - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: tjerryalsemgeest

Blijf op de hoogte en volg Tjerry

13 Juni 2011 | Nederland, Drunen

Hallo lieve mensen,

Mijn eerste berichtje om alles even uit te proberen voordat ik wegga. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen en het komt dan ook steeds dichterbij! Volgende week woensdag ga ik een weekje met Gijs naar Spanje, 30 juni heb ik mijn diploma uitreiking en de volgende dag vlieg ik om 21:15 vanaf Dusseldorf naar Australië (met wat tussenstoppen uiteraard!) Voor de nieuwsgierigen onder jullie, dacht ik dat het misschien wel leuk was om even een idee te geven waar ik heen ga.

De eerste 3 weken zit ik bij Kris en John Herron. Zij hebben een bed&breakfast in Hervey Bay, dat ligt net boven Brisbane aan de kust. Ik zit daar met nog 2 andere meisjes, een uit Italië en de ander is nog onbekend. Dit is de site van hun b&b: www.annesleyhaus.com

Dan vertrek ik 23 juli naar Lake Proserpine, verder in het noorden van Australië, waar Camp Kanga is. Daar zit ik met ongeveer 30 mensen uit verschillende landen een week in een kamp. Ik weet natuurlijk nog niet de preciese planning, maar het is de bedoeling dat we gaan scubadiving in het Great Barrier Reef, rots beklimmen en shoppen in Airlie Beach.

30 juli ben ik weer terug op het vliegveld in Brisbane en staat daar Marloes op mij te wachten. Met haar ga ik tot 23 augustus van Brisbane naar Sydney trekken met de bus. Deze weken staan natuurlijk al helemaal niet vast met een planning!

Ik kan echt niet meer wachten om te gaan en mijn reis te beginnen. Ik hoop dat ik vaak genoeg wat achter kan laten op deze site en dan zie ik jullie weer over 2 maanden!

Liefs, Tjerry

  • 13 Juni 2011 - 19:10

    Theo:

    Hi Tjerry,

    Geweldig dat je ons mee laat genieten van jouw reis naar Down Under. We gaan deze site nog vaak bezoeken en willen alles horen (....nou ja alles!). Spannend hoor.

    Uncle T

  • 14 Juni 2011 - 11:25

    Olaf:

    Hee Tjerry,

    Klinkt goed hoor die reis van je! Ik ben hardstikke jaloers, en wil eigenlijk met je mee! Mag dat?...

  • 30 Juni 2011 - 08:10

    Marosjes:

    Hejjj Tjerry! Eindelijk is het dan bijnaaa zo ver! Heel veel plezier! We houden je in de gaten.. Hahaaha! Groeten Je oud Collega's

  • 04 Juli 2011 - 07:16

    Nathalie:

    He nicht! Ik heb je net gemist om gedag te zeggen thuis. Ben je goed aangekomen? Klaar voor het avontuur? Hele fijne weken!! liefs vanuit Best Naat, co, indi en bowie. xx

  • 04 Juli 2011 - 10:32

    Berry Van De Wiel:

    Hoi Tjerry, vee; succes met dit avontuur. Geniet er van en zorg goed voor je zelf. Tot snel...
    Liefs,
    Berry en Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drunen

Down Under

2 maanden backpacken in Australië na mijn diploma

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Eind van mijn reis

15 Augustus 2011

Australia en zijn contrasten

08 Augustus 2011

De tijd vliegt

22 Juli 2011

Trip inland

18 Juli 2011

Genieten!
Tjerry

Actief sinds 17 April 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 33060

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 03 Juli 2014

Kaapstad

01 Juli 2011 - 25 Augustus 2011

Down Under

Landen bezocht: